Treceți la conținutul principal

Iată câteva gânduri pentru azi, dar și pentru un mâine mai bun:


 

Indiferent cine ești, ce știi să faci, cum arăți, de unde vii, ce faci, concret, întotdeauna va fi cineva care te va judeca și spune că ceva nu faci bine.

Ființa umană este atât de complexă și puțini suntem cu adevărat dornici, dispuși și răbdători să o cunoaștem înainte de a afirma ceva cu atât de multă lejeritate, fără să știm (mai) nimic despre ea. Nu te lăsa influențat sau împiedicat de gândul sau de vorba unui pasager prin viața ta. Ești un om deschis, onest, integru, consideri că faci bine dacă spui ceea ce simți și ceea ce crezi. Nu toată lumea este pregătită pentru partea ta de adevăr, pentru onestitate și autenticitate, deci nu te mai întreba de ce ușor, ușor, lumea începe să te evite. Am stat mult să mă gândesc la propriile acțiuni și cuvinte... Și dacă a meritat, sau nu, să spun lucrurilor pe nume. Am ieșit din multe relații de "prietenie" sau de "parteneriat de business" în ultimii ani, am și suferit mult, am luat însă ce a fost mai bun și mai frumos. Nu mi-e ușor să rămân "eu", nu am vânat niciodată relații doar ca să nu fiu singură sau să nu rămân fără bani. Nu am vânat popularitate, like-uri, faimă...tot ce fac și spun mă reprezintă ca om, în primul rând, pe urmă ca profesionist.
Mereu am crezut în oameni, în potențialul lor, în dorința lor de a evolua, de a învăța, de a schimba ce nu funcționează atunci când conștientizează beneficiile schimbării. Orice ți-ar spune mama, tata, frații, prietenii, bunicii, profesorii, managerii, colegii.... oricâte intenții bune și oportunități ți-ar apărea în cale, dacă tu nu deschizi ochii, mintea și inima să le primești, nimeni nu o va face în locul tău. Și multe vor fi pierdute. Orice relație este o stradă cu două sensuri și e nevoie de a o hrăni constant ca ea să funcționeze. Nu poți doar să ceri, fără să oferi nimic, și nu doar cuvintele țin o relație, ci și acțiunile. Mulți nu (mai) suntem dispuși să oferim, nici nu mai avem răbdare, nu ascultăm, nu investim, nu mai avem încredere, nu mai facem niciun efort de a empatiza cu omul de lângă noi. Trecem prin viață carcase fără conținut, forme fără fond, și prea târziu realizăm că nu mai e timp să schimbăm nimic.

Gândește, simte, vorbește, muncește frumos ca să trăiești sănătos! Atât de simplu! 😉

    Comentarii

    Trimiteți un comentariu

    POPULARE ?

    Stalp al societatii...sau doar un stalp de strada?

      Ma gândeam zilele astea la societatea de azi. Da,la societate în general dar și la persoanele care o reprezinta. Și...am văzut stâlpul,sau stâlpul cu felinar din fața locuinței mele. Apoi,au început gândurile.  Uite un stalp,e acolo de zeci de ani,în același loc,statornic,solid,și înalt. Da lumina celui ce trece seara pe lângă el...și parca asa,un sentiment de încredere ca și mâine va fi tot acolo . Pe el se sprijină sau atarna o grămadă de cabluri și alte cele dar e construit sa poarte povara lui asa ca " nu se plânge " De aici mi-a trecut gândul spre societatea de azi. O societate e construita pe indivizi și relații, unii sant asa ziși " stâlpi ai societății " care pasami-te o susțin și în care ceilalți privesc ca la modele de viata și ii urmează. Și apoi,societatea se bazează pe relații,comunicare. Ca stâlpul din fata mea,care sprijină o mulțime de cabluri. O societate fără comunicare,relații...e una moarta nu mai este societate,poate un fel de caracatița cu mu