Treceți la conținutul principal

De ce azi ? Sau...de ce eu ?🙂

 Da, o întrebare destul de frecvent utilizata de oameni ,dar de acei care mai știu sa gândească având facultatea asta. De ce ( 🙂 ) scriu asta ? Poi...sa ne uitam în jur,în lumea noastră și apoi sa aruncam o privire și în societatea de azi.

De ce eu...La nivel personal mi-am pus de multe ori întrebarea și de foarte multe ori în copilărie.  La școală de exemplu, de ce eu sa șterg tabla după ore și nu...altul ? Acasă,de ce eu sa duc gunoiul și nu fratele meu ? Si uite tot asa,dar bunanteles ca era o întrebare retorica ,pentru ca tot eu executam sarcina respectiva! De ce eu...era doar un fel de protest nespus explicit, sau poate o justificare în forul meu interior. La urma asa e omul nu? Se va opune la orice i se impune ,asa după cum e năravul sau caracterul . Vorba aceea,năravul din fire nu are mântuire 😇

Mergând pe firul ideii " de ce eu,sau de ce tocmai azi "...mai târziu trecând anii și odată cu maturitatea și fizica dar și mentală, am început sa înțeleg.  Am început sa gândesc mai profund și sa mai folosesc și binecuvântarea facultății mintale ca să zic așa.  Da,am trecut prin " școala vieții " și încă sant elev. Și învăț, și observ și...bag la cap . Vad de exemplu în mine un caracter mai deschis,care nu judeca din prima,nu se mai stresează la primul necaz și mai ales un suflet care a învățat sa asculte . 

În alta ordine de idei,legat de ascultare,raportat la societatea de azi...toți vor sa vorbească mai degrabă decât sa asculte ! Dar ce sa faci,asa am ajuns. Și atunci te întâlnești cu unul și...vine mai mult sau mai puțin acel ' de ce eu,of,de ce azi când trebuie sa...! Dar ba,din politețe,ca ai cei șapte ani de acasă și un caracter empatic stai și asculți 🙂. 

Nu vreau sa scriu o carte aici asa ca rămâne un subiect deschis.  Ca sa concluzionez, cred ca nimic nu se întâmplă la " voia întâmplării " ca să zic asa. De ce eu,sau de ce azi ? Pentru ca ești persoana potrivita la locul și timpul potrivit. 


Versetul de azi :

Proverbe 3:5-6

 "Încrede-te în Domnul din toată inima ta  "

Pasajul ne încurajează „să-L recunoaștem în toate căile tale”. Aceasta este o chemare de a căuta în permanență îndrumarea și înțelepciunea lui Dumnezeu în fiecare decizie, acțiune și aspect al vieții noastre.



Comentarii

POPULARE ?

Stalp al societatii...sau doar un stalp de strada?

  Ma gândeam zilele astea la societatea de azi. Da,la societate în general dar și la persoanele care o reprezinta. Și...am văzut stâlpul,sau stâlpul cu felinar din fața locuinței mele. Apoi,au început gândurile.  Uite un stalp,e acolo de zeci de ani,în același loc,statornic,solid,și înalt. Da lumina celui ce trece seara pe lângă el...și parca asa,un sentiment de încredere ca și mâine va fi tot acolo . Pe el se sprijină sau atarna o grămadă de cabluri și alte cele dar e construit sa poarte povara lui asa ca " nu se plânge " De aici mi-a trecut gândul spre societatea de azi. O societate e construita pe indivizi și relații, unii sant asa ziși " stâlpi ai societății " care pasami-te o susțin și în care ceilalți privesc ca la modele de viata și ii urmează. Și apoi,societatea se bazează pe relații,comunicare. Ca stâlpul din fata mea,care sprijină o mulțime de cabluri. O societate fără comunicare,relații...e una moarta nu mai este societate,poate un fel de caracatița cu mu